Ny design och header!

Hejsan, jag har som inte hunnit skriva så mycke på sistone men ska försöka att skriva lite då och då, men som sagt så har jag nyss gjort en ny header och design och blev faktist väldigt nöjd.. :) vad tycker ni??
Ja, men jag mår inte så bra idag för jag är sjuk men om amn tänker positivt att man inte är sjuk så blir man fortare frisk igen! :D Det brukar jämt pappa säga till mig. Jag har nyss kommit hem från mormor och morfar, jag åt där för Mamma, Fredrik, Cia, Johannes och Micke var där :) Så det var roligt förutom att jag inte kände någon smak när jag åt.. ;( Det är superjobbigt, men det var nog gott tro jag ;D Såå, nu håller jag på tugga halstabletter för fullt och Mormor köpte en coca-cola... Yey! Vad tycker ni är godast? Fanta eller Coca-Cola??

Jag har ju lovat att lägga in bilder från fjäderägg när jag var där i sommar så jag ska hålla mitt löfte! Sen så nästa sommar så ska jag och tre av mina vänner fara på språkresa till England!! Superkul kommer det bli och jag längtar så himla mycket! jag ska berätta om det senare, och då måste jag ta många bilder på vintern här för vi ska bo hos en familj och dom vill säkert veta hur det är.. :) Btw, jag har köpt en ny mobil oxå, :) det kommer bilder på den senare. Och nu har vi äntligen fixat det värsta med hela renoveringen och så har vi köpt ett biljardbord! Det kommar bilder på det senare oxå!

Jag orange

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig

Email: (publiceras ej)

Din blogg:

kommentar: url(http://bilder.alltinggratis.se/big/885.jpg)

Trackback
RSS 2.0