Godkvällens!

Tjohejsansvejsan!

Såg nyss på Morden i Midsomer (handlar om mordutredning osv), men iaf så finns det några av dom avsnitten som är läskiga och det var det hära. Det var riktigt läskigt.. Det handlar om en snubbe som halshugger folk.. ;o
Menmen, jag va och åt mat hos mormor och morfar idag oxå och vi fick lax. Jättegott om man hade känt någon smak! >;( Så när jag var där så lånade jag 2 filmer av dom så jag har något att se imorrn, det är världarnas krig och coyote ugly. Jag har sett båda men det var för hur länge sen som helst! Men dom är riktigt bra båda två.

ARIgbahkjgbakjgbjdbglksjfbgshiegbskj....!! JAG VILL INTE VARA SJUUUK! Jag skulle igentligen om ja inte hade varit sjuk farit ut o sprungit med Linnea men nu gåre inte tack vare den förbannade sjukblablablagrejset! Men jag och hon hoppas på att hon ska vara sjuk så kan hon komma till mig och så kan vi titta på film tillsammans. Hon måste ju bli sjuuk! XD haha, snällt och hoppas på att nån ska bli sjuk..

Aja, nu kommer trailserna!


Världarnas krig!

Coyote Ugly!

Men nu ska jag gå och lägga mej så gonatt!

Kommentarer
Från: P E T R A

sv; tack så jättemycket, vad snäll du är. jag håller med om att det är verkligen onödiga kommentarer och jag är noga med att uttrycka mina åsikter och i det här fallet, att påpeka att det är omoget och drygt. tack igen, blev väldigt glad av din kommentar! tusen kramar till dig.

2011-10-24 @ 10:06:01
URL: http://ptraa.blogg.se/
Från: P E T R A

sv; ja precis :D

2011-10-24 @ 10:14:31
URL: http://ptraa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig

Email: (publiceras ej)

Din blogg:

kommentar: url(http://bilder.alltinggratis.se/big/885.jpg)

Trackback
RSS 2.0